38 dagar kvar!

Nu är det inte lång tid kvar innan skolan äntligen är över, för ALLTID!
Ska bli så otroligt skönt att slippa åka till liljeholmen varje dag och äta äcklig lunch å sova på lektionerna! woop woop.
Även bokat flyg ner till Napa nu, så dagen efter studenten åker jag ner och stannar på obestämd tid! Är så äckligt taggad på vad denna sommar har att erbjuda :D

Annars då ?
Legat ute och pressat på ballen hela dagen, så nu e man lite gyllen brun sådär! sicken godbit!

Jobb och ledighet från skolan i veckan, samt en liten trip till Varberg för att hälsa på mina älsklingar och mysa lite :) ska bli riiiiiiktigt trevligt !

Nej nu ska jag begrava mig i skolskit som måste tas igen.. att man kan ligga efter i så mycket... avlider


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!