Ayia Napa

Har nu varit nere i cypern snart 1 månad! Helt sjukt hur snabbt tiden går.. Har fortfarande inte fattat att jag tagit studenten :O men men, livet leker på här nere och jag försöker njuta så gott jag kan. Har hunnit hamna på sjukhus 2 gånger så nu går jag runt med bandage på ena benet pga av stygn i knät samt en spricka. Har gått på antibiotika i 4 dagar så har 3 kvar, sen får jag sola, bada och supa igen. Dock skönt med lite rehab vecka..

Hela crewet är nere på Landa Beach och kör en dagsfylla i solen, men eftersom jag inte får varken sola eller dricka stannar jag nog inne idag och kollar ikapp missade avsnitt på lite olika serier ;) myspys!

Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!