you got me begging baby, begging for more

näst sista lovet har anlänt!
Har jobbat hela helgen, sen va jag ute i haninge och firade min bror som fyllde 20! trevligt va det :)

Igår va jag och gjorde nya naglar, lite fräshare somriga :) love it!
Imorse åkte jag till CS och satte i löshår på henne, efter de åkte jag hem till landet och hade en riktig elin dag!

Ska förmodligen åka till Kista imorn och kolla om jag hittar nån snygg tröja eller nått att ha på kryssningen i helgen, sen ska jag även hinna färga utväxten och sätta i lite nytt löshår på mig själv :) fun

natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!