KÖRKORT!

I onsdags rullade jag hela vägen till linköping för att ta mitt jäkla körkort! lång reseväg men så jävla värt det! Jobbade onsdag och fredag, dock fick jag gå hem tidigare i fredags för jag hade feber och mådde verkligen skit, så jag tog bilen och åkte hem till mamma!

Skulle egentligen åkt till örebro igår, men det blev ändrade planer, så jag fick stanna hemma och krya på mig lite samt umgås med min kusin som va på besök istället!

Va hos Karro en lång stund igår och bara pratade och mös, sen skjutsade jag henne till en kompis och jag åkte hem till landet!

Nu ska jag sätta igång med lite plugg jag måste göra, samt kolla några missade avsnitt av favorit serierna! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!