living the dream.

2 månader börja komma mot sitt slut och jag inleder strax nr 3. Mycket har hänt sen sist, har ramlat med moppen 1 gång till. så gick runt med bandage över hela benen, hade skrapsår ÖVERALLT och stukade armbågen samt axeln, så jag bör ju va glad att jag klarat mig undan rätt fint ändå ;) Har bokat hemresa nu, så om veckor beger jag mig tillbaka till svensk mark. känns behövlig. Är nog klar med napa nu, jag har sett allt det har att erbjuda, så det är dags att dra vidare på nya äventyr snart !

Ska försöka bli lite bättre på det här med bloggen, men har varken ork eller lust att skriva för det mesta så det blir som det blir helt enkelt.

Dags att kila. MALAKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!