Göteborg

Helt sjuk helg som vart. Åkte till Kinna i torsdags och hälsa på min kusin och mormor, sen drog vi oss vidare till Varberg och va där tills i lördags. Fick se Ken Ring live, plus att jag träffade på nån gammal rhodos flinga där.. otippat. Sen åkte vi vidare till göteborg där de va öl mässa och utgång som stod på schemat! Riktigt bra helg med andra ord :)

Humöret har vart lite upp och ner efter göteborg pga olika anledningar men de börjar väl klarna upp lite :)

På lördag är det 19 års dagens som ska firas, så åker väl förmodligen till uppsala på fredag och hälsar på lite vänner innan dom beger sig till cypern!

Nej nu ska jag sätta fart med skol uppgifter jag ligger efter i..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!