på bästkusten!

I söndags va jag inne i stan å shoppa lite, sen mötte jag upp jullan och linnea och tog en fika! hur mysigt som helst att träffa dom igen!

Igår började jag med att packa, och efter många om och men så hann jag klart i tid, sen åkte jag in till stan och träffade malin som va här en sväng och hälsa på! Satt och snacka hur länge som helst! som jag saknat henne :D iallafall, senare kom Bella och Cat å gjorde oss sällskap innan de va dags för mig och Bella att röra oss mot tåget till GBG!

Allt har gått jätte bra, och vi blev upphämtade utav Pontus och Tim på stationen så körde dom oss till vårt hotell!

Just nu har vi rast, sen ska vi ta en sväng på stan och ikväll ska vi ut med en bekant. får se hur de går..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!