Lyckan som förvandlades till nervositet

Har vart på praktik hela dagen så är rätt slut! Fick mitt hår färgat utav en elev som också va där idag, så nu är det lite mer askigt en guldigt, och närmre min egen färg :) så det är bra!

Kom hem, kolla lite film och jobbade på napa filmen. Strax efter 12 kollade jag kontot och månadens lön har rullat in, lyckan när man insåg hur mycket det egentligen va! wooohoooo, nu ska det bara sparas så är allt lungt sen (Y)

MEN så kom nervositeten inför morgondagen. jag vet inte riktigt vad eller hur jag ska känna mig. kan inte skriva det i den här bloggen enbart pga av att fel människor läser den, och jag vill inte få frågan varför för många gånger. Jag ber till gudarna att jag bara oroar mig i onödan, men låter det va osagt tills jag har fått mitt svar!

Time for bed!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!