im drinking like theres a message in the bottle

Va en sväng på stan idag och tog en fika med nathalie, sen åkte jag till liljeholmen och kolla runt lite. Fick med mig en par sjukt snygga boots med nitar på, samt en jeans skjorta :) Sen mötte jag upp cecilia när hon slutade så åkte vi in till stan.

Skulle egentligen åkt in till stan och taget en öl med vännerna, men alla bangade, så det sket sig.
Men imorn ska jag iallafall ut med cecilia och ida som är på besök över helgen!

Nu vankas lov 1 vecka! Inga riktiga planer ännu men det kommer väl! Ska kolla på en rulle nu sen får vi se vad som händer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!