hard work

Igår va de jobb på mässan igen, jobbade kvälls passet vilket innebar att jag va hemma i min säng strax efter 2 tiden inatt :( såklart blev jag väckt imorse med, så där va den sömnen förstörd!

Ska iväg på arbetsintervju idag runt 5 tiden, och efter de åker jag till mässan igen för att jobba!

På lördag har jag ingen fritid alls i stort sett då jag jobbar från 11-24, woop woop! fasen vad festligt!

söndagens schema innehåller packning, samt träffa 2 tjejer från napa och strosa runt i stan eller nått :) och på måndag åker jag till bästkusten :D som jag längtar!!!

Nej nu ska jag ta mig en dusch och fräsha till mig lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!