Freedom comes when you learn to let go

Vaknade upp med ett leende på läpparna idag, har inte mått såhär bra på länge! :)

Iallafall, igår på jobbet så kom de fram en kille och skulle dricka lite, som alla andra, helt plötsligt frågade han om jag jobbade på Grabbarna Grus i Ayia Napa i juli månad.. helt sinnes vad världen är liten! Och att han kom ihåg mig efter en party resa som va för 3 månader sen, då jag dessutom har bytt hårfärg inte bara 1 utan 2 gånger sen dess, samt bleknat lite i hudfärgen!

Ska föna håret lite snabbt nu, sen ska jag åka och jobba ett 13 timmars pass! woop woop fan va fest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!