things are happening!

om lite mer än en vecka så är det dags för en efterlängtad reunion kryssning! Känner att de är rätt behövligt just nu faktiskt.

Annars då?

Övningskör för fullt.. har dock ingen ork att ens öppna boken, men ska försöka börja i veckan så jag får det gjort nån jäkla gång!

Plugget går segt, vill inte bli frisör och våra efterblivna lärare vägrar göra nått för att jag ska kunna få som jag vill. menmen..

Har styrt sommarjobb i napa nästa sässe också, dock är jag inte helt 100 på om jag ska ta det ännu. men har en säker plats om jag vill så det är skönt! :)

På fredag ska jag iväg på en grej som jag håller både tummar och tår för att det ska gå vägen!

Ja, det var väl de.. Ska fixa lite nu sen hoppa i säng, skola imorgon ju. fan va fest


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!