spontantrip

I fredags va jag ute en sväng på stan tillsammans med några vänner och tog 1-2-3 öl ungefär, så började vi snacka lite om hallooween fester och att vi verkligen ville gå på nån. Sen slutade de med att vi bestämde att vi skulle åka till gävle och överraska våra napa vänner när dom va där! Sagt och gjort. Jag, Julia och Josse åkte hela vägen upp till norrland och överraskade dom! Även fast de hände mindre tråkigheter så va de en av de gladaste stunderna i mitt liv. Hur lycklig som helst! :D

Sen får vi se om jag kanske åker till Örebro nästa helg också och hälsar på en killkompis :)

Men men, annars då?
plugget börja idag, och jag längtar redan tills nästa lov. USCH för skolan! Måste dessutom skaffa jobb så jag kan göra allt roligt jag planerar.. nej nu e de dags att göra ett ryck här hemma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!