som jag saknar det...

Denna dag gick från att va skit till hur bra som helst på bara en timme!

Va lack redan från igår när jag vaknade imorse, så kommer jag till skolan och vi har nån manikyr kurs, och ALLA har mens. vilket jävla temperament de har vart hela dagen.

När vi slutade så va de meningen att hela klassen skulle på en bartender kurs på EBS som vi fått när vi bokat skiva och flak. Då kommer typ 10 pers och säger att dom inte tänker följa med när jag lagt ner så jäkla mycke tid och energi på att ordna allt. Så ville bara skrika ut och slå näven i en vägg.

Iallafall så tog resterande folket i klassen sig till EBS och jag kan säga att hade jag inte följt med hade jag ångrat mig så otroligt mycket. Jag ÄLSKAR verkligen att stå bakom baren, och jag känner mig som hemma där! Så måste ta och skaffa mig ett förbannat jävla jobb snarast !!!!!!

Anyway, imorn är en ny dag och jag ska träffa min älskling Malin som kommer på besök! love it :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!