believe it or not, im actually happy for you.

Idag är det torsdag, vilket innebär att detta höstlov snart börjar vandra mot sitt slut.. Känns som om tiden bara flyger förbi och jag har ingen aning om vad som händer!

Känns som allt jag gjort detta lov är .. ingenting faktiskt.
eller jo, började på körskola igår, körde idag också. så är väl nått steg närmare körkortet nu, vilket är riktigt skönt! :)

Imorgon ska jag fixa cecilias hår hela dagen. Först ta ut löshår, sen färga, sen klippa, sen sätta i nytt löshår! På kvällen ska vi antingen på halloween fest som nån högskola har inne i stan, eller så ska vi ut en sväng med julia och jossan från napa! :) woop woop

Nej nu ska jag komma igång med lite grejer jag håller på med!
until next time.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!