vårdag



Idag har varit en ruggigt bra dag! Hade först nationella muntliga, vilket gick helt ok bra faktiskt, sen hade vi lång lunch så vi gick ut i solen en sväng! tillsist hade vi projekt som skulle göras! och jag vart nöjd där med! :) drog till liljeholmen en snabbis efter skolan med ett gäng, sen åkte jag hem, och däckade på bussen! pigg chey!

Ligger hemma i sängen nu och tar det lugnt, försöker planera min sommar lite! men de är jävligt svårt med tanke på att jag har typ 0 kr att göra av med, och jag vill åka till rhodos 1 vecka i juli /: nån som vill bidra ?

nej men det här ska ordnas på bästa möjliga sätt! ska kolla runt lite med mina " kunder " om någon vill göra en förändring och bidra till min semester kassa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!