proud of myself

Idag är en riktigt bra dag!

Först va jag i skolan till 11, sen drog jag en solning på 25 min med melina, efter de umo för lite p-piller, sen vidare till läkarn för att ta sprutor! När jag kom hem så drog jag en löp runda på 2,5 km och jag orkade HELA, vilket jag aldrig trott med tanke på att jag just nu är sjuk! men va rätt nöjd och jag kom igenom på en bra tid dessutom ;) ska alldeles strax ut och övningsköra, sen blir de slagg efter det! trött som fan.

Ska upp SJUKT tidigt imorn för att åka till handen och ta vaccin spruta, så 2 timmars resväg blir de .. kul!

nej nu säger jag och mitt glada humör hejdå! INGET kan sabba denna glädje :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!