ny vecka, nya tag

denna veckan har gått sjuktligt fort!

I fredags va jag först och piercade naveln, sen drog jag till tanto med Melina och solade ett bra tag!
Efter de åkte jag hem och Stjernholm kom hem till mig! Tillsist drog vi ut och träffade upp Johanna på nype :) kul kul!

Igår jobbade jag mitt sista pass på makan, vilket va otroligt skönt fast endå tråkigt :/ sen låg jag hemma och degade hela kvällen för jag va  hur slut som helst!

Idag har jag varit i lilje en snabbis, sytt om min nya klänning som är ALLDELES för stor! samt legat och brassat i Tanto med melina hela dagen :) Ska alldeles strax röra mig mot danderyd för att sova hos en kompis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!