i dont want to hear the sound of loosing what i never found

Tankarna flyger fram och tillbaka! Vad vill jag egentligen göra? Vill jag åka till cypern och vara där hela sommaren, eller vill jag åka till rhodos en vecka och träffa alla mina fina vänner och missa 1 månad utav sommarn på cypern ?

kan inte riktigt bestämma mig, och att veta att ekonomin inte är den bästa för mig just nu gör det heller inte mycket lättare. Jag vill prova något nytt, men samtidigt vill jag inte vara borta i 2 månader från mina vänner och endast ha kontakt via nätet.

Jag vet att vad jag en väljer så kommer jag alltid ångra mig....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!