here you are on your knees

Är hemma nu efter en förjävla bra dag!

Igår åkte vi först till Inzo i Tyresö med klassen och köpte frisör prylar, fick med mig blekning hem! sen åkte jag till handen med jessika och kolla runt, sen drog jag hem till mamma! Blev en löprunda på kvällen samt film mys med mammsen :)

Idag va jag uppe vid ÅTTA och drog en löprunda, så stolt över mig själv! ( applåderar ) sen la jag mig på balkongen och solade till typ halv 12 då jag drog till skolan :) hade visning idag i skolan då jag stylade Vendela efter låten Queen of the night med Whitney Huston! Vart super nöjd och hon var hur duktig som helst! Paulina va också med som modell för amanda och hon va super duktig hon med! Riktigt bra jobbat utav alla tycker jag :D

Lägger upp bilder imorgon, för nu ska jag göra massa skol arbeten jag ligger efter med :( suger men men!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!