äntligen fredag

Sitter hemma nu och lökar sönder! Drog ut på en löprunda efter skolan vilket behövdes :) Ska bara ta det lugnt och pyssla om mig själv ikväll, sen ska jag jobbar mellan 12-18 imorn, sen kommer jag behöva stressa hem och sen in till stan för jag ska på grillkväll på Moda tillsammans med vännerna! Sen blir det spårad fest hoppas jag på :)

Får se om de blir jobb på söndag också, beror helt och hållet på hur bakis jag är! men men, ska kolla på sista avsnittet av Vampire Diaries säsong 3 nu! åh deppmode..

Kommentarer
Postat av: Linda - smokeyeye!

Kolla gärna in min senaste sminkvideo, en lila sminkning som passar perfekt till studenten, balen eller till en grillkväll i sommar :) Ledsen om du inte gillar reklam!

2012-05-14 @ 16:59:48
URL: http://smokeyeye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!