1 maj och jobb

Igår var jag som sagt i haga parken med mina fina rhodos kollegor! Det va riktigt mysigt, och vi satt å rökte vattenpipa och umgicks! drog därifrån rätt tidigt, så jag åkte till Tanto där jag mötte upp bella och adina, och meningen va att vi skulle dra vidare.. men så jävla efterblivna som människorna är så tog de TVÅ timmar för dom att fatta beslutet att vi skulle vidare, så jag va lack, trött och allmänt tjurig så jag åkte hem!

Idag jobbade jag 12-18, så tjänade runt 400 kr ungefär! plus att jag vann första tempo tävlingen på första passet så jag vann en ansiktskräm :) dutti chey! nej nu ska jag ladda upp lite pics.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!