sjukstugan!

Har värsta trött på livet mode just nu..

får inte äta
får inte dricka
får inte duscha
får inte träna
får inga jobb
får inga pengar
måste dricka äckel vatten hela tiden!

How fun does that sound ?

Iallafall.. Va hemma från skolan måndag-onsdag. I torsdags gick jag för vi hade prov och jag skulle på möte med en student arrangör tillsammans med en tjej i min klass. Sen skulle jag stannat hemma igår men då skulle jag till läkarn i handen så då va kunde jag lika gärna åka till skolan.
Efter skolan va jag hos läkarn i handen och tog bort 2 leverfläckar, så nu har jag brunt plåster i ansiktet och på bröstet.. snyggggt! om 10 dagar får jag gå och ta bort stygnen också.

Helgens planer ser ut som följande..
INGA ALLS!
Är fortfarande sjuk, och ser förjävlig ut hela jag så de får bli en krya på dig helg bara.

Sen har vi 1 vecka kvar i skolan innan det är lov :D som jag längtar! och de är bara 20 dagar kvar till min födelsedag! glad chey :)


Kommentarer
Postat av: Kajsa

hur ser dina vår och sommar planer ut? :)

2012-04-01 @ 11:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!