Och imorgon var det söndag

Så har ännu en vecka flygit förbi! om 2 dagar börjar skolan igen, och jag ser inte fram emot det. Vill ha ännu mera lov! men men, snart är det påsklov ;)

Åkte ut till haninge en sväng idag och hälsade på samt hämtade lite grejer. Fick kina mat till lunch, och pannakotta till efterrätt, mums :) Åkte till jordbro och hjälpte till att flytta en säng till en "barndomsväns" nya lägenhet, sen blev jag avsläppt vid tåget och åkte till stan för att möta upp min älskade vän malin! Vi satte oss på moda och tog en öl på deras balkong och bara mös! Sen kom även virf förbi för han skulle jobba lite senare så de kan trevligt :)

Nu ska jag bädda ner mig med lite nacho och guacamole samt en rulle! perfekt lördag :-*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!