lets do this one more time

Idag har jag varit i stan hela dagen, började med att träffa Nathalie, Bella, Mikaela och Annie i gamla stan och umgicks lite! Sen åkte jag och nathalie in till stan och shoppade samt tog en fika och prata om massa! skit mysigt verkligen :) Sen när vi skulle röra oss hemmåt träffa vi på Melina! Efter de drog jag och jobbade, sen fick jag skjuts hem av farfar :)

Imorn ska jag upp redan vid 9, dels för att vänja mig inför skolan, och dels för att jag ska ut till haninge och hälsa på samt hämta lite grejer jag glömt! Efter det ska jag in till stan och möta upp min älskade vän Malin som är i stockholm under helgen :D mysfaktor på hög nivå !!!!! Nej nu ska jag kolla runt lite på nätet, sen är det dags för BB! peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!