home sweet home

Helgen har flugit förbi!

I fredags drog jag till långsjön med bella och några till, där grillade vi och hade skitmysigt :)

I lördags började jag med att jobba, sen åkte jag hem till ekerö och duscha och gjorde mig iordning, sen åkte jag till fruängen och mötte upp bella & nathalie och vi drog till bandhagen! Riktigt trevligt, kom hem vid 5 tiden, sen skulle jag åka igen vid 6 för att möta upp Maddie, Fatos och Cau i hökis, men glömde bort tiden och fick åka till älvsjö istället där dom hämtade upp mig!

Norrköping va riktigt kul faktiskt, träffade massa gamla vänner som jag inte sett på år! :) Blev hämtad i brommaplan utav farfar igår, så va jag hemma vid 11 tiden! slocknade direkt :)

Idag mår jag inte alls bra, huvudvärk , feber och halsont! i guess karma is a bitch.. Ska ta och dricka lite vatten och äta lunch nu, sen kolla på massa program jag missat dom senaste dagarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!