HELG!!!!

jag vet att jag suger på att uppdatera men jag har inte särskilt mycke tid över till det, plus att jag aldrig vet vad jag ska skriva!

Men men, den här veckan har flugit förbi :) I tisdags va jag hos läkaren och tog vaccin mot livmodershalscancer, så ska ta en till spruta om 2 månader, sen en ytterligare om 6 månader!

Onsdags jobbade jag en sväng, sen åkte jag hem och städade hos pappa som kom hem från thailand igår! Och igår gjorde jag nog inte så mycket, jag pluggade till ett prov vi hade idag, annars tog jag det lugnt bara :)

En grej jag glömt berätta, sen i onsdags så har jag gått på cambridge kuren som är en typ av diet! Man dricker bara shakes, och får endast äta paprika och gurka då det är vatten! samt dricka 3-4 liter vatten om dagen.. mums.. nej men de har faktiskt gått rätt bra, känns lite konstigt att inte få tugga, men jag vet ju att det kommer vara så värt det i slutänden! Men nu i början är det lite jobbigt eftersom man har massa slaggprodukter i kroppen som tar sig ut genom konstant huvudvärk, så det suger lite.. men de försvinner väl snart :)

Jag kommer inte fixera så mycket vid själva siffran på vågen, utan det som syns och måtten på kroppen! men det här kommer vara bra för mig känner jag, och jag kommer må betydligt bättre i mig själv om alla dom här extra kilona försvinner! :)


bild lånad från google!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!