FET ÅNGEST!

vill vara blond, vill inte vara blond
vill vara brunett, vill inte vara brunett
vill vara rödhårig, vill inte vara rödhårig

Ångest över vad jag vill göra med mitt hår! De bästa skulle va att bara låta de vara som de är.. men nu är mitt hår grönt, grått och oranget.. ok nu överdriver jag lite kanske! men i mina ögon är det de, och jag vill inte se ut som skit! så funderar lite.. kan inte bli rödhårig, för då är jag orange till sommarn och måste färga hela tiden, jag kan inte vara blond för mitt hår går av, och jag kan inte vara brunett för då får man så skarp utväxt hela tiden..
you se my dilemma ?

åsikter någon???



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!