stress stress stress

så jäkla mycke att göra hela tiden!

Skit stressigt nu innan jag åker! Folk vill fixa hår hit och dit, jag måste packa, jobba, ställa upp för vänner! alltså vafan jag har inte ens hunnit hämta ut mitt jävla pass och jag åker fan om 1 vecka!

vet inte riktigt vad jag ska ta mig till.. rhodos är iallafall bokat för min del, men mina kära vänner bestämmer sig för att tveka lite grann osv. så lackar ur totalt snart! orkar inte med ännu mer skit och stress nu innan jag åker! Vill ha allt i ordning till punkt och pricka innan jag sitter på flyget ner till cypern..pengar har jag knappt några heller.. osmart som jag är kommer man på i efterhand att man inte skulle lagt massa pengar på dricka, eller onödiga plagg som inte ens används.. pallar inte med mig själv! eller andra för den delen...

nej fan ett riktigt tpl inlägg men vafan, take it or leave it!


( bild från google på rhodos bargata )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!