hate this shit!

varför kan jag aldrig packa smart? tänka till osv?????

Har redan börjat med min packning då min reseväska ska in till fruängen imorgon, och jag har nästan ingenting här ute på ön att packa ner, ÄNDÅ är min väska full och de finns inte mycke plats kvar! vad fan ska jag göra ?:(
orkar inte betala massa övervikt och grejer :( sadface!!!!! ska se om de går att köpa extra kilon till flyget så jag får med mig allt! helvetes jävla fan ...

annars då ?

idag va jag smink modell för paulis på hennes slutprovs vecka! hon är superduktig! dock gillade jag inte stilarna hon blev tvungen att sminka, ena va 20 tal, och den andra skulle jag typ ha lila sotning i hela ansiktet :P men men de va riktigt kul, och som sagt, hon är SUPER duktigt! så hoppas hon klarar kursen :)

imorn ska jag träffa min kära vän nathalie som åker till zakynthos på fredag, och vi kommer kanske inte ses på 2 månader, om det inte är så att de blir något rhodos för oss dvs! :( kan knappt tänka på att lämna mina vänner en hel sommar utan att känna lite ångest, men dom lär nog klara sig! :) hoppas jag iallafall !

Nej nu ska jag se om mitt bagage går att lösa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!