gråter inombords

De är nu det har slagit mig att jag verkligen åker! När jag sa hejdå till nathalie så ville jag börja stor böla! som tur va gjorde jag inte då de jag va på centralen! ( PIIINSAMT )

Nu tycker folk säkert att jag är super töntig, men tänk er själva att lämna människor ni träffar nästan varje dag, och ses ni inte så pratar ni alltid med varandra i telefonen, sen helt plötsligt ska man lämna det för att åka till en främmande ö utan några vänner! de är super jobbigt tycker jag! och att veta att jag kanske inte kommer träffa dom på veckor suger!

okej dehär börjar bli lite depp blogg så upp med humöret igen! Idag har jag shoppat, 2 par skor, 2 par linnen, 2 par solglajjer, hår donut, navel & tungpiercing. Har även hämtat ut mitt sjukt äckliga pass.. kommer skämmas när jag behöver visa upp det på söndag -.-

Imorgon ska jag städa i ordning på mitt rum, ta ut alla lakan osv, sen ska jag ta mig till handen för att sova ute hos min mamma och bror, får se vad jag gör där, kommer väl bara njuta av en ledig dag, förhoppningsvis är det varmt ute så jag kan sola ;)

Ska dunka musik på högsta volym nu och dansa brallorna av mig! TAGGA AYIA NAPA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!