full rulle!

Har inte haft tid alls att skriva här, utan har haft fullt upp på schemat dom senaste dagarna :)

I Tisdags tatuerade jag mig hos Håkan på Carneval Tattoo vid St Eriksplan! Grymt duktig och jag är hur nöjd som helst :)

Sen har det varit skola och massa extra grejs hela tiden.. I fredags åkte jag först ut till solna för att se min bror springa ut och ta studenten, efter det åkte vi till handen där han hade mottagning, och det va riktigt trevligt :) kul att träffa gamla vännerna och morbror som kom hit från västkusten :) Sov kvar i handen, sen åkte jag till jobbet tidigt igår morse och jobbade 8-16, sen åkte jag bara hem och typ däcka direkt för att gå upp tidigt idag med och jobba samma arbetspass :) Som tur är så har jag super härliga kollegor som underhåller mig när det är lite deppigt! Sen har jag ju ett rätt chill jobb också så det gör saken ännu bättre ;)

Idag ska jag bara ta det lugnt! Imorn ska jag till fruängen och packa ihop alla mina grejer så kanske vi snart kan flytta ut på ekerö igen eftersom vi har renoverat nu :) skönt skönt, får se om jag gör något kul i veckan eller inte! Ska iallafall ut nästa helg och fira sista utgången i sverige på resten av sommarn :D

OM 2 VECKOR ÅKER JAG! :D så jävla taggad !!!!!!

nej nu får det vara nog, hörs när vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!