bad timeing

Helt sinnes, bara timmar innan jag sätter mig på ett flyg till cypern så blir jag dyngförkyld, wtf liksom ?

Min packning går sådär, har köpt till extra kilon så jag får ha 35 kg med mig, men ändå har jag övervikt... va i hela?`förstår verkligen inte hur jag packar! men de ska jag försöka lösa idag!

Ska iväg till gubbängen förmodligen och kolla lite handboll och umgås med elin, sen ska jag möta upp Melina någonstans och va med henne en stund för att säga hejdå och grejer!

Om mindre än 1 dygn sitter jag på flyget ner till Grekland och jag är så jävla taggad! ska ladda upp med alvedon och nässpray! nothing can stop me now, hörs innan jag åker!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du vet väl att Cypern inte tillhör Grekland? Cypern är ert land och Grekland är ett annat land.

2012-06-16 @ 12:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!