AYIA NAPA

Sitter pa natt lokigt internet cafe nu och kollar runt lite. Vi har det super bra har nere och jag har traffat sa sjukt underbara manniskor! langtar inte alls tillbaka till sverige. Dock saknar jag ju mina fina vanner men forhoppningsvis kommer nagra av dom ner hit innan sommaren ar slut!

Kursen gar jakligt bra och jag alskar varje sekund bakom baren, har dock slutprov pa sondag och kan knappt halften av drinkarna sa ar lite nojjig, men men de ordnar sig nog skulle jag tro! ska soka lite jobb nu pa kvalls kvisten sen far vi se om vi har nagon tur eller inte! men men hor av mig nagon annan gang kanske! puusss

PS! jag och Karin vann frozen drink tavlingen igar med hastlangder! saaaa glad! nytatuerad ar jag ocksa, hehe

var drink ar 3e fran hoger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!