ny start!

skolan idag gick bättre en förväntat. fick 1 timmes sömn inatt så va måttligt trött när jag klev upp, men aldrig har jag arbetat så effektivt på en lektion som idag :) proud of myself !!

imorn ska jag iväg på ett möte, håller tummarna för att de ska ändra stora delar av mitt liv! kommer tyvärr aldrig berätta vad det är, men kan säga att de kan både vara något possitivt och negativ! de får liksom bära eller brista :)

på onsdag ska jag söka praktikplats tillsammans med Jessica, sen ska jag hjälpa pappa på jobbet, tjäna lite cash you know :)

nej nu ska jag rensa min gamla dator sen blir det sängen! godnatt på er

" learn from your misstakes and move on with your life "


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Min kompis Emelie Westlings tatuering ;)

2012-01-10 @ 10:26:23
URL: http://vikoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!