ledsen, besviken och alla andra ord i registret

till er som läser detta, det går INTE ut till en enskild person, utan mer allmänt!

vänskap för mig betyder tillit, glädje och gemenskap! men att folk som står/stått mig väldigt nära, kan behandla mig som skit.. jag vet att jag inte är en ängel men jag försöker, till skillnad från andra som hugger mig i ryggen, behandlar mig som luft, och snackar skit bakom min rygg.. jag är trött på att bli satt åt sidan, och undra vad det är JAG gör för fel, när de egentligen ligger hos er!

detta är ett år jag ska stå upp för mig själv, sätta mig själv i första hand och dumpa allt som inte gör mig lycklig! till dom som vill vara en del av mitt liv så säger jag tack, till dom andra säger jag fuck off!
hellre få bra vänner, än många falska!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!