jobb jobb!

Är sämst på att uppdatera, i know! men vad fan ska man skriva om liksom? :O

Har haft folk som klagat på att jag aldrig skriver osv.. men kom med tips på vad man kan skriva då! :)

Iallafall, igår va jag och solade efter skolan med melina och hennes kompis, sen åkte jag hem och tog de lungt! Idag va jag på salongen och jobbade, älskar att vara där :D tjänade lite cash, sen sa jag hej då till tonie som åker till thailand i 3 veckor imorn.. lite avunsjuk!

Imorn ska jag in till stan och möta upp Tilda från min gamla klass som jag inte träffat sen jag slutade 9an :/ så de ska bli otroligt trevligt faktiskt :)

Ja.. annars då? Livet börjar gå mot bättrings vägar, jag börjar falla tillbaka till den där glada tjejen, det går sakta men de kommer :)
Nästa vecka ska jag kanske till Sats med Camilla i min klass och skaffa gymkort, måste kunna ta ut mina frustrationer på något sätt, och ett gym är ju jävligt bra lösning då! Låta tankarna rusa iväg samtidigt som kan träna bort alla onödiga kilon man lagt på sig dom senaste åren! Perfekt :)

Jobbfronten går fortfarande segt, hittar aldrig några bra jobb.. så de suger! men jag håller hoppet uppe ! :)

Nej nu vart de lite  långt inlägg! mer uppdatering kommer snart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!