hundvakt och kusin besök!

Va förbi min praktik och lämnade in lite papper osv, hälsade även på en av ägarna jag inte träffat! Sen åkte jag och melina till stureplan och mötte upp hennes mamma! Tillsist rörde vi oss hemmåt :)

Fick ett samtal från grannen som undra om jag kunde va hundvakt, och de tackar man ju inte nej till precis! :D så lilla Kompis som han heter kom hit och gjorde mig sällskap! Senare kom nathalie hit och jag slingade hennes hår så nu är det ljusare! färgen vart riktigt bra! lite för ljus i botten bara, men de gjorde inget :) Nu sitter jag ensam hemma och ska snart kolla på en rulle!

Imorn bitti ska jag färga elins hår, sen ska jag förmodligen jobba! sen får vi se, sover nog hos pappa.. och på söndag blir det efterlängtad träff med min älskade Malin! längtaaar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!