You always say something without even knowing

Då är det 1 vecka kvar en denna terminas praktik! Trivs verkligen jätte bra och önskar de kunde vara längre! Men men...

Nu ska jag berätta en liten grej som faktiskt inte många vet om.. eller folk har vetat att jag funderat på detta, men du är det officielt..
På lördag kommer jag flytta hemifrån, tyvärr inte till eget, eller närmre vår kära huvudstad, utan jag kommer flytta ut till ekerö och bo hos min farfar och hans fru ett tag framöver! Det beror mest på att jag inte klarar av att bo hemma längre, och för att jag verkligen vill hitta tillbaka till den jag egentligen är, vilket jag börjat göra på senaste tiden! men "hemma" i haninge så är det inte lika enkelt som det kommer vara ute på ekerö.. kommer inte gå in på detta mer, men så är det iallafall! så uppdateringen kommer förmodligen vara ännu sämre framöver, men kan försöka bild blogga!

Annars då? Jag fyller 18 om exakt 2 månader igår! och jag ser verkligen fram emot det! Ska fira med mina älskade vänner, och kanske kommer få finbesök från dalarna för att fira min födelsedag :D super taggad!
Ska även tatuera mig några dagar efter min födelsedag! sjukt ont kommer det göra, men så värt smärtan :D

Sen är det även lite mindre en 4 månader till älskade barskolan som jag ska åka på tillsammans med en bekant :D ska bli sjukt kul att träffa nya människor! out with the old and in with the new, eller hur är det man brukar säga ?

Nej nu ska jag ta och se på top model sverige, sen BB som startat för iår! Är helt själv i pappas lägenhet ute i orten, och jag hatar det! skulle aldrig kunna bo själv :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!