Ute i börsen

Blandade känslor just nu.. Men mesta dels är dom glada :)

Igår började det med att jag hade flyttat sängar hela natten, då min bror velat ha min 120 säng sen jag fick den istället för 90 som han har, så när han va ute på krogen och firades så passa jag på att möblera om lite!
Det tog mig x antal timmar att packa ihop alla mina grejer då de va SJUKT mycke saker jag hade!

Runt 10 väckte jag brorsan för att ge honom en present, och för att snacka lite bara! Och vid 1 kom farfar och hämtade mig och alla mina grejer!

Sen jag kom hit har jag mestadels packat upp grejer, samt idag var vi i barkaby på IKEA för att handla en klädställning, madrass och papperskorg till mig :) älskar att jag har stort rum igen! men står massa möbler som jag helst inte skulle vilja ha här inne, men får försöka flytta de nån dag så de är min inredning ;)

Imorn ska jag till vasastan och färga emmas hår, sen ska jag även ringa till min praktik då jag kanske ska jobba lite i veckan :)
På tisdag ska jag träffa min älskade melina som jag inte sett på 3 veckor, så de ska bli otroligt kul!

Kanske lägger upp lite bilder på nya rummet nån gång, men just nu orkar jag inte! kysshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!