stress & ångest är ingen bra kombination

Ja, då va det redan fredag imorn! 

Vad har jag gjort denna vecka? jo jag har klippt Alexandra och hennes barn i måndags. Sen har jag bott i pappas lägenhet själv fram tills imorn! i onsdags kom dock jessica förbi och klippte mitt hår vilket var väldigt skönt :)

Imorn är det absolut sista praktik dagen, och det känns tråkigt faktiskt, orkar inte komma tillbaka till skolan.. tur att vi har lov nu då iallafall!!
Ska även luncha med mamma imorn, sen kommer min lärare på besök, sen ska jag jobba, och tillsist ska jag hem och packa resten av mina grejer i flytt kartonger och umgås med min familj!

Min bror fyller 19 imorn också så de ska firas på ett eller annat sätt !

Nu ska jag hoppa i säng, och hoppas på att det blir en TOPPEN dag imorgon!
Godnatt


saknar faktiskt det röda håret! inte för att låta självisk men fan va läcker jag va i den färgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!