Så less på dig...

Jag förstår mig inte på dig alls!

Ena sekunden är vi "bästa vänner", sen nästa så duger jag inte längre och du kommer bara till mig när DU har problem.. Inse att allt inte kan handla om dig hela tiden.. Just nu är mina problem 1000x värre en det du tycker världen faller ihop för! Jag är trött på att bli behandlad som skit av folk som påstår sig vara mina vänner, när dom i nästa sekund inte är det! Jag har försökt flera gånger att få kontakt med dig och prata, och för en sekund finns den personen jag blev vän med där.. men när vi ses nästa gång kan du inte ens hälsa på mig?

Det här är mitt år, och om du vill behandla mig som skit så kan du dra långt åt helvete! jag levde utan dig i flera år, och jag kan mer än gärna fortsätta.. de är upp till dig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!