Så har denna helg svävat förbi

I fredags va de en riktigt bra dag kände jag!
Jag hade ett samtal med en av cheferna på salongen angående en väldigt rolig grej, så vi får se nu i veckan hur det blir.. vill inte ha massa onödiga förhoppningar, men håller tummarna för att det går som jag vill!
Efter praktiken åkte jag hem och färga/klippte jessicas hår, tjänade 400 kr på de!
I lördags va jag och jobbade, skulle dragit ut och mött upp en killkompis men jag orkade inte så stannade hemma och hade myskväll med familjen istället!

Idag var jag först på The Studio med mamma och blev fotade! Fick vänta 1 timme innan dom fixade oss, men de va en kul grej :) och jag fick dessutom 2 ögonskuggor som jag fick välja själv :D
När jag kom hem käkade jag, sen kom Anna förbi och jag klippte/färgade hennes hår!

Så allt som allt har jag tjänat 1200 kr denna helg :D pengar rullar in förfan!

Under sportlovet som är om 2 veckor så kommer det hända en rätt så stor grej i mitt liv.. kan inte berätta det heller, men life chaning kan jag säga!

Nej nu ska jag ladda upp studio bilderna, hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!