praktik dag 1

dagen börja skit, stressade för att hinna med bussen, sen så visa de sig att den va typ 15 min sen, så jag missade mitt tåg precis, sen på centralen när jag skulle byta till tunnelbana så skulle 2 miljoner jävla människor på så jag skulle springa till nästa dörr, men nej då stänger den och åker !!! så de sluta med att jag kom 30 min försent.. men de gjorde inget då de inte va några kunder där!

iallafall, de gick rätt ok även fast de inte fanns något att göra.. men men!

färgade Elins hår när jag kom hem och nu ska jag sova hAde jag tänkt! kyss kyss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!