FREDAG HELA VECKAN

Har verkligen inte haft tid att skriva något för jag har  haft fullt upp hela veckan! har haft praktik till 6 varje dag, sen skyndat hem och klippt/färgat folks hår! men men, i helgen ska jag inte göra så mycke, hade planer på utgång ikväll men orkar inte, så ska hoppa in i duschen sen sova, och imorn ska jag till skogås och hälsa på gamla laget samt hämta en teoribok, sen åker jag till fruängen och sover! Kanske möter upp bella en snabbis eller nått!

Nästa vecka är sista veckan, så ska prata lite med min handledare, sen måste jag börja planera in lite grejer som händer! ska försöka boka en tid för tatuering också till min födelsedag! woop woop

Har även bokat tid för att ta vaccin mot livmodershalscancer och ta bort lite äckliga leverfläckar också! yääy

Och för er som inte vet, sen i måndags kväll har jag varit blond! och det känns jätte ovant för jag har inte varit de på ett tag.. får se om jag byter färg eller om jag behåller det .. tough choice!

nej nu orkar jag inte skriva mer! trevlig helg gott folk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!