Bio med bella

Idag va en riktigt skön dag! Började med skolan som började 12 för min del då jag hade världens huvudvärk när jag vaknade. Gick till 2 tiden sen drog jag hem!

Har bott i fruängen sen i tisdags och på söndag åker jag hem till handen igen, får se om jag blir kvar där eller inte.. men men!

Nästa vecka börjar praktiken så ingen skola på 4 veckor! hur najs? jo de ska jag tala om för er! DE ÄR SÅÅÅÅÅÅHÄÄR bra , jag som är så skoltrött nuförtiden :)

Helgens planer ser ut som följande
Fredag - Bio med bella + 2 till
Lördag - Jobb, fest?
Söndag - åka hem!

Ska fixa mig lite, sen laga lite mat hade jag tänkt, vid 7-8 tiden ska jag möta bella i centrum sen åker vi till heron för lite bio mys :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!