tjohej

Sitter just nu i skolan och håller på med nån engelsk literatur analys som ska va klar innan nästa vecka.. har typ 400 ord kvar att skriva men de är ju så äckligt jävla svårt.. varför valde jag engelska c för ???
 
Denna vecka då ?
Har vart på 2 st möten, jobbar igår, och så ska jag jobba idag å imorn! Lördag ska jag träffa jullan och olivia, sen ska jag ut till haninge och hälsa på ! (Y)
 
Har dessutom vart å hämtat ut våra biljetter till studentskivan som är i april, så om någon rolig jävel vill supa lite med 24 tjejer och 2 killar den 23 april så är ni välkomna att höra av er till mig ;) hehe
 
Nej  nu ska jag sätta fart så jag blir klar med denhär skiten snart!!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!