sista jullovet någonsin

FYFAN VAD SKÖNT DET KÄNNS! nu har jag långledigt tills den 7 januari då jag påbörjar min sista termin i skolan! 6 månader kvar tills stundenten!
Detta året kommer gå så jäkla fort.. innan jag vet ordet av det så kommer jag ha gått ut gymnasiet, va utbildad frisör och sitta på ett flyg ner till cypern för ännu en sommar på kärleksön ! helt sinnes.

Så mycket tankar och funderingar just nu.. men den största av alla är väl, vad ska jag göra sen ? vill inte bli frisör, vet inte om jag vill jobba som bartender resten av mitt liv.. vill resa och säsonga i varma länder, men tillslut måste man ju växa upp och ifrån party livet.. tänker ju inte sitta som 30-40 år, utan familj och tro att jag är typ 18 år fortfarande.. no no!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!