jobb helg för hela slanten!

Har gått och blivit sjuk, vilket suger så jävla hårt! Men dom senaste två dagarna har jag bara fått ta näven i kragen och släpa mig till sumpan för att jobba! 16 timmar på två dagar, så har ramlat in hemma vid 03 både fredag och lördag natt! men cash is king, och mitt jobb är skit kul så de gör inget ;) hoho!

Andra advent idag.. bara 2 veckor kvar till julafton :D WOOOOOHOOOO

Det blir förmodligen ett danskt nyår denna vinter också, eller det får vi hoppas på att de blir :) (Skåne hehehhehe)
Hela napa gänget åker ner till Malmö och firar in det nya året tillsammans! Kommer bli så jävla fett!
Tagga sässe 13 haha.

Nej nu ska jag sätta igång med massa skolarbete som jag behöver bli färdig med!
På återseende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!