FET JÄVLA KRYSSNING!

I torsdags va det dags för den efterlängtade ayia napa reunion kryssningen som gick mellan stockholm och riga! 40 timmar tillsammans med alla gamla vänner och workers plus massa turister!

Vi hade hur jävla kul som helst och jag kommer sent glömma det! kändes som om man aldrig vart ifrån varann, allt var som vanligt liksom :) Skit härliga människor, riktigt goa fyllor, och en förjävla bra helg blev det!


BTW! har fått jobb nu på en bar i sumpan vilket är as soft! så hoppas få mycke tider nu så jag tjänar FETT med cash och kan göra allt kul jag planerar!

Funderar på att åka med min finska till skåne och fira nyår, men de får vi se hur det blir med de ;)

Ska fylla på min spotify lista med lite sköna tracks, men ska försöka uppdatera lite oftare. kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!